قوانین و مقررات فروشندگان و سرویس دهندگان

در راستای پیش برد طرح کمک به اقتصاد خانواده وحقوق مصرف کنندگان کلیه مراکز خدماتی و فروشگاهی میبایست از قوانین سایت پیروی و به ارتقاء محصول و خدمات با قیمت مناسب تلاش نمایند.

همچنین عملکرد مراکز خدماتی و فروشگاهی طبق نظر کاربران بررسی و امتیاز دهی می گردد؛ بیایید با عملکرد خوب خود یک جامعه سالم داشته باشیم.

فروشندگان و سرویس دهندگان برتر در سایت نمایش داده می شود تا سایر کاربران با اطمینان بیشتر از خدمات و کالاهای آنها بهرهمند شوند. همچنین می توانند از امتیازات معرفی در پیج اینستگرامی سایت بصورت ویژه بهرمند شوند.

خدمات و سرویس دهندگان

  • مراکز خدماتی و سرویس دهندگان میباست بصورت دقیق در خصوص محصول خود توضیح داده و از هرگونه کلی گویی پرهیز نمایید. (بطور مثال : مرکز دندانپزشکی خدمت پرکردن دندان یا عصب کشی را میبایست بصورت شفاف توضیح نماید و تعداد کانال مربوط یا هرگونه توضیح کمکی را کامل شرح دهد)
  • هرگونه مغایرت در کیفیت مواد مصرفی و خدماتی برعهده مرکز ارائه دهنده نیز میباشد.
  • مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش خدمات بر عهده فروشندگان است.
  • مراکزی که در زمان خاص ملزم به ارائه سرویس هستند میبایست حتما با خریدار هماهنگی لازم را مبذول نمایید و در صورت تغییر در زمان تعیین شده زمان جایگزین را با رضایت متقاضی تغییر نمایند.
  • فاکتور خدمات در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود.
  • در صورتی که به هردلیل خدمت یا کالا مورد نیاز دیگر قابل ارائه نباشد سرویس دهنده میبایست نسبت به حذف آن از لیست محصولات خود اقدام نماید.
  • درصورت نارضایتی مشتری در خصوص خدمات یا سرویس میبایست نسبت به رضایت آن اقدام و درغیر اینصورت مبلغ پرداختی آن را بصورت کامل عودت نمایید. این بند به هیچ وجه قوانین حاکم بر قوانین اتاق اصناف / اتاق بازرگانی و قوانین مربوط به جمهوری اسلامی ایران را نقض نمی نماید.
قیمت گذاری

  • نکته مهم در قیمت گذاری : با توجه به اینکه این سایت یک بستر مناسب را برای کسب و کار شما فراهم نموده است تا کمک هرچند به شما کرده باشد پس شما با توجه به فروش (24 ساعته 7 روز هفته 365 روز سال)
  • آنلاین خود نسبت به اعلام ارزش واقعی و تخفیف آن جهت کمک به اقتصاد خانواده ها میبایست قیمت گذاری خود را ارزیابی نمایید.
  • با توجه به اینکه سایت پورسانت فروش محصول یا خدمات شما را با توجه به سیاست گذاری های خود مشخص می کند لذا میبایست شما قیمت اعلامی خود را با کسر پورسانت سایت و بصورت نهایی اعلام نمایید.
  • کاربران آنلاین همانطور که مشخص هست می توانند قیمت شما را ارزیابی نمایند، پس در قیمت گذاری دقت نمایید تا از رقبای خود عقب نیافتید.
امتیاز گیری

مراکز ارائه دهنده خدمات و فروشگاهی می توانند به بهبود عملکرد خود و بالا بردن کیفیت محصولات نسبت به دریافت امتیاز و تشویق کاربران برای معرفی آنها به سایر کاربران اقدام نمایند؛ همچنین از مزایا و حمایت سایت در معرفی آنها بهرمند شوند.

کاربران (سرویس گیرندگان / خریداران)

  • سایت سیتوک در راستای ایجاد بستر مناسب جهت رونق اقتصادی و کمک به معیشت خانواده ها راه اندازی گردیده است و لذا هیچگونه مسئولیتی نسبت به نوع خدمات، جنس کالا، مرغوبیت خدمات و اصل بودن کالا و ... را ندارد. لذا در صورت هرگونه شکایت از مرکز ارائه دهنده میباست از مراجع ذیصلاح اقدام نمایید.
  • توصیه میگردد حتما کالا را از نزدیک بررسی و بعد اقدام به خرید نمایید. در غیر اینصورت سایت هیچگونه مسئولیت نسبت به وجه پرداختی یا خدمات/کالا دریافتی شما ندارد.
  • مبلغ پیش پرداختی شما فقط قابل استرداد به کیف پول شما میباشد و از پرداخت نقدی یا واریزی آن معذور هستیم.
امتیازگیری کاربران

  • با شرکت در نظرسنجی علاوه بر اینکه با سایر کاربران در خرید خود کمک کرده اید در قرعه کشی ماهانه ما شرکت نمایید
  • با معرفی کاربران جدید از امکانات شارژ کیف پول و ارتقاء سطح کاربری و دریافت تخفیفات بیشتر بهرمند شوید
  • سطح کاربری خود را بالا ببرید و از تخفیفات بیشتر بهرمند شوید
  • پیج اینستگرام ما را دنبال کنید و از پست های انفجاری ما با خبر شوید.